شکر...

شکر...

                                                   بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا شکرت...

خدایا شکرت که فردا رو بهترین روز زندگی من قرار دادی.

خدایا شکرت که فردا روز تولد عشق منه.

خدایا شکرت که میتونم بهش پیامک بدم و تولدشو تبریک بگم.

خدایا شکرت که اونم منو دوست داره.

خدایا شکرت که دیروز مایه ی افتخارش شدم.

خدایا شکرت که احساس خوبی به من داره.

خدایا شکرت که فهمید دوسش دارم.

خدایا شکرت که سالم و سلامته.

خدایا شکرت که .....

 

                 خانم طاهری جان

                                           معلم عزیزم

                                                             دوست دارم

                                                                            تولدت مبارک          

 



نظرات شما عزیزان:

ثنــای دوست داشتنی
ساعت15:42---6 ارديبهشت 1393
سلام کوثر جون ، چه جالب تولد خانم معلمتون با تولد من توی یه روزه ، من هم تولدشون رو هزاران بار تبریک می گم و این گلها تقدیم به شما دوست عزیزم و خانم معلمتون

sajjad
ساعت22:58---5 ارديبهشت 1393
آبجی تولد خانم معلمتون مباااااااااااااااارک .. انشاالله که صدساله بشن این گل ها هم تقدیم خانم معلم آبجی کوثر ..خانم معلم بابت تربیت چنین شاگردی که محب اهل بیت هستش به شما تبریک میگم
پاسخ:شما خیلی خیلی لطف داری داداش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 20:52 ] [ مباشری ]
[ ]